Thursday, December 4, 2008

aDa UnTuKmU ke SePaRuh aKhiR mUziK2 tV3

Esok, Jumaat, 5 Disember 2008 bermula jam 9 mlm bertempat di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam, Nubhan akan bertarung dgn peserta2 Separuh Akhir Muzik2 2008.

Ramai nubies yg akan turut memberi sokongan kepadanya. Aku??? Hmmm dok depan TV je la jawabnya. Tapi aku ttp memberi sokongan padu pada Nubhan. Aku juga berdoa kepada Allah agar Ada Untukmu & Nubhan akan mendpt tmpt di Juara Lagu 2008 nanti, insyaallah...amin.

Aku ada sms kat Mr Manager, Vern smlm, 3/12/2008, w/p aku kini bkn lagi sbg Vice President Nubhan FC, tapi jgn lupa aku ttp nubies yg dari awal lagi memberi sokongan kepada Nubhan.

Shikin JD : "Congratulation utk Nubhan & the composer utk lagu Ada Untukmu tepilih ke peringkat sparuh akhir & wl pray msk Juara Lagu. N thanks to u jaga Nubhan terlalu baik. Tk k of ur health. Salam to Nubhan"

Vern : "Reply from Nubhan > Thanks mamapip. Harap2 dpt msuk final, hehe"

Tak sangka lak aku yg Vern forward kan msg aku kat Nubhan. Yela aku bkn nak mengendeng2 ngan Nubhan, aku pun tak pernah kesah nak minta atau terhegeh2 nak cari no hp Nubhan. Bagi aku, sokongan ikhlas adalah penting. Thanks to Vern yg faham bhw aku benar2 meminati & menyokong Nubhan w/p sekarang hanya dari jauh sahaja.

Jika Nubhan terpilih ke Juara Lagu

Aku??? Hmmmm...maybeeee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...