Thursday, December 18, 2008

UnTuK pEngUnJunG2 bLoG kU


Shikin JD berkata :


aku adalah diriku yg sebenar...
apa yg tertulis di blog ini...
adalah sebenar2nya dari dlm diriku...

aku ingin meminta maaf...
kepada sesiapa yg tak berpuas hati...
dgn penulisan ku...

aku tak dpt nak berbuat apa2...

kdg kala berkata2 bkn mudah...
aku memudahkannya...
dgn meluahkannya dlm bentuk tulisan...

spt yg kamu sume baca di blog aku ini...

penulisanku juga selalunya...
bkn utk menghentam sesiapa...
hanya luahan perasaan yg halus...
yg berada dlm atiku...

tapi aku tau ada yg tak berpuashati...
dgn luahan2 & penulisanku..

bukan mudah...
utk memuaskan hati sume org...

bukan mudah...
utk mengenali org2 yg disekeliling kite...


aku juga tak terkecuali...
bukan sume org kenal sapa diri ku yg sebenarnya...

aku akui aku adalah org yg paling sensitif...
kompleks....
sering bermelankolik...

dan aku juga bkn mudah...
utk menerima sesiapa sahaja sbg kawan2 ku...

atau sahabat2 ku...

pada sesiapa yg rasa kesal...
sekiranya termsk dlm 'senarai' pendekku...
aku minta maaf...

aku akan cuba mengenal pasti...
dan aku akan melakukan 'rombakan' semula...
utk memenuhi permintaan kamu..
sekiranya itu yg kamu mau...

permintaanku ini...
adalah terbuka...
kepada sume pengunjung2 setia blog ku ini...

itu lebih baik dari memendam rasa kesumat...
dan dari kamu menjadi hipokrit...
hanya utk memuaskan hatiku...


akhir kata...
ini adalah aku...
aku...
dan diriku yg sebenar2nya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...