Tuesday, December 16, 2008

TiNggAlkAn Ku - AnUaR zAiN


Aku ske lagu ni, rupe2nya aku tak keseorangan pasal aku dpt tau ada seseorang tu pun ske lagu ni. Sapa dia???? Rahsia....syyyyyyy.

Dlm keta aku mesti putarkan lagu ni, ntah ngapa skang lagu ni cam dekat ngan aku. Mmg kdg2 aku leh nanges nyanyi sorang2, ntah ngape ek? Maybe lirik tu yg wat aku camtu. Hmmm...

Tiada niat apa2 cuma ske lirik & lagu ni je.

Pesanan Shikin JD : Oleh kerana dilampirkan sekali lagu ni, so pls OFFkan SOUND MP3 SYAHDU dulu (belah kanan blog ni) utk dgr lagu ni. Nikmati la....

Katamu cinta telah tiada,
Sendiri aku menahan pedih ini,
Hilang semua rasa habis begitu saja,
Untuk bersama buat selamanya...

Katamu dia yang lebih sempurna,
Dialah dijiwa, dia lafas asmara,
(Bisikan kata-kata akhirmu itu menusuk jiwaku)
Kini kau datang untuk kembali,
Padaku...

Pergi sudah tinggalkan aku,
Ku tak ingin engkau ada,
Kembali lagi ke dalam,
Cerita hidupku ini,
Ku bahagia tanpa dirimu,
Biar begini adanya aku,
Tanpamu ku temukan sinarnya...

Bisikan kata akhirmu itu menusuk jiwaku,
Kini kau datang kembali,
Padaku lagi...

Pergi sudah tinggalkan aku,
Ku tak ingin engkau ada,
Kembali lagi ke dalam,
Cerita hidupku ini,
Ku bahagia tanpa dirimu,
Biar begini adanya karna,
Tanpamu ku temukan sinarnya...

Usah lagi kau guris hatiku,
Ku tak mahu lagi,
Merasakan hadirmu dalam duniaku,
Pergilah... Dari hidupku...

OoOoOo...
Tak ingin kau ada...

Pergi sudah tinggalkan aku,
Ku tak ingin engkau ada,
Kembali lagi ke dalam,
Cerita hidupku ini,
Ku bahagia tanpa dirimu,
Biar begini adanya karna,
Tanpamu...
Ku temukan sinarnya...

Karena tanpamu,
Ku temukan sinarnya.....


3 comments:

Fadzrul Azree said...

halu mama,
enjoy the song...
feeling abis fad dgr...
yg mama wrnakan tulisan tu msti de maksud tersembunyi bg diri mama....
tp, pape pn fad enjoy the song....
i like it....

Fadzrul Azree said...

jap2,
tp mama jgn tinggalkn ku plak...
hehehehe...
gurau je..

Shikin JD said...

eh tu penekanan pada maksud lagu tu la fad
supaya senang dihayati tu ma tekankan kat certain words

eh bile masa plak ma nak tinggalkan fad, ma ttp disini tapi ma yg slalu ditinggalkan....huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...