Friday, March 11, 2011

CuKup SaMpai Di SiNi.....




Arrrghhhhhh !!!!

@#$%^&*+=)(


BORING + FEDUP + MELUAT+ BENCI + PENAT
SEDIH + DOWN & sewaktu dgnnya




W/p kamu takkan membaca luahan ini tapi aku tak tau agi nak luahkan kat mana & aku sekadar menyatakan prasaan yg tak terbendung agi w/p sebenarnya apa yg TERSIRAT lebih dari yg TERSURAT.....


W/p aku sorang yg terlalu berhati2 dlm bersahabat tapi aku bkn la sorang yg kejam. Aku menjadi seorg yg TERAMAT PEMAAF PDMU w/p berkali2 kamu calari persahabatan ini .


Tapi jika apa yg berlaku da xdpt nak diselamatkan & TIADA USAHA BERSUNGGUH2 utk memulihkan dari pihak kamu kesekian kalinya & aku rasa persahabatan ini mmg TAK BERMAKNA LANGSUNG PADAMU, cukup la sampai ke penghujungnya.


LEBIH BAIK AKU MENJAUHI DARI BERPURA2 BERSAHABAT.



Ya Allah Ya Tuhanku, Kau bagi la aku ketenangan & kekuatan.....amin.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...