Tuesday, March 15, 2011

WeDDing & JeNjaLan @ Sabtu



Wedding

Sabtu lepas, 12/3/2011 aku attend wedding sorang staff Boustead Group, Zulkifli Omar kat Selayang. Mula2 aku nak gi sendiri & janji ngan kwn2 tgu kat sana pas zohor, tapi slh sorg my office-mate kol & ajak aku gi ngan dia & gi awal sket & dia volunteer amek-antar aku.


So, kol 1 lbh dia sampai umah aku (w/p terlewat sbb jln jem katanya), kami pon gi uma penganten yg xjauh dari umah aku. Xbnyk sgt amek gambau sbb kwn aku xnak lama2 kat situ. Kalo ikut aku nak tgu lama sket leh jumpa ramai agi kwn2. So xde la bergambau2 sgt kat situ.




Kwn aku Yut da jd cam bini tua lak, hehehehe
(kes baju sama ngan penganten)







Jenjalan

Ptg tu lak my youngest sis minta antar dia ke workshop amek keta dia & pastu antar lek keta aku & naik keta dia sbb nak rasa naik keta baru dia Proton Exora. Ye la anak2 da ramai (3 org) katanya cam xmuat naik Kenari lama tu. Kami gi Jaya Jusco, Alpha Angel Wangsa Maju beli2 brg sket.



Sempat gak la aku beli bbrp buah buku sbb MPH ada wat sales kat situ. Berbaloi2 lak masa sales tu.


Baby Q tido time pergi


1st time makan Mi Hijau ni @ Johnny's
(1 of my favourite restaurant ngan Afif)



Stroller da tukar passenger, hehehe


Tido agi time balik
Mmg senang tol bawak dia jalan, naik keta je tido



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...