Sunday, May 15, 2011

AFiF BaCk To ScHooL....


Pagi ni aku antar Afif ke Hentian Duta sbb dia kena pulang ke kolej sbb terlibat ngan PMDS 2011 & akan hadiri kursus kat Keda Resort Bendang Man, Sik, Kedah start esok. Takpe la w/p cuti semester dia kali ni pendek tapi kami cuba habiskan masa berkualiti bersama2 w/p kat rumah.



Ni sbhg je bags yg dia bawak pulang
(sbhg lagi dia amek ble settle registration nanti)


Afif naik coach Matahari kol 10 pagi. Hentian Duta tak brape sesak sbb bkn peak seasons, so xde la nampak kelam kabut. Bas pon sampai tepat pd masanya.



Bas Matahari


Kali ni prasaan aku xde la cam mula2 dulu, aku da leh trime yg dia terpaksa berjauhan dgnku sbb studynya. Aku iringi dgn doa sorang ibu agar dia sentiasa selamat & berjaya, amin.



Fried Penne Pasta
(masakan terakhir yg sempat aku masak utk dia)



Shikin JD : Blk2 je tadi mmg aku 'pengsan' sbb pening pala - kepanasan melampau sampai ke petang. Ptg dpt kol dari Ajoy (aku msh tergolek masa tu), da lama gak kami tak bertanya2 kabar sekadar di FB jer (tu pon skali-skala). Semoga dia sentiasa berjaya dlm apa jua yg dia lakukan, amin.


2 comments:

itamrazali said...

Tabahkan hatimu wahai ibu..*hugs*

Shikin JD said...

Thanks Tam,

Tapi skang da rasa ok sket, masa mula2 dulu dia msk uni mmg terasa sgt, lbh2 masa tu pas dia baru kuar dari PLKN lak tu...

Tel je la yg jd penghubung kami...

*hug2 kiss2 muah!*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...