Tuesday, July 12, 2011

CaKiT GiGi....


Ayooooo, arini gigi aku nemam lak, hishhhhh.



Aku ni jenis jarang2 sakit gigi.
Gigi pelesu (dentures) pon tarak. W/p gigi aku ni senget-benget cam adik-badik aku slalu ejek, tapi gigi aku ori tawww. Betul, mmg xde gigi pelesu, kalo kowang xcaya sudah !!!


Gigi rongak pon baru 2 btg, tu pon blah dlm, xnmpk. Gigi berlubang tu ada lah sket2, kalo gelak nganga luas2 baru la kowang nampak simennya tu, hehehe. Tu la aku ni cam pemalu sket kalo gelak kuat2 mesti aku cover tutup mulut cam anak dara sunti belasan taon
*tgn kat dada mata pandang atas*, supaya org xnampak kekurangan yg aku ada, hehehehehe.....



Bape bulan aritu ada gak sakit gigi cam gigi goyang, aku da mula risau sbb aku xnak rongak, lbh2 blah dpn lak tu. So, aku pon giat la minum susu banyak2 dgn kerap.



Aku ni mmg slalu minum susu tapi kira ponteng2 gak lar sbb dolu susu yg aku minum mahal weiiii, susu kolestrum tu, xmain yg besa2 tu *kekwat*. Pastu da ok lak, xjd gigi tu nak patah, alhamdulillah. Mgkn sbb susu mahal kot.


So, skang ni sakit lak kat gigi yg lain. Dari pagi da denyut2, aku usik2 goyang lak gigi tu. So aku giatkan blk minum susu pagi-mlm + amek pill kalsium utk pujuk gigi tu jgn tanggal.
Tapi aku da tukar ke Anlene lak.


Arap2 gigi tu termakan la bodek aku ni.


2 comments:

ShazlanShazabi said...

sakit gigi ekk..rasaiin..haha hari tu aku yang sakit gigi..sekarang biar orang lain rasa penderitaan yang aku rasa dulu..gewtuh!! kak kikin kena redha lah kalau hayat gigi tu dah tak lama lagi..duk tahan2 makin sakit ader lerr....

Shikin JD said...

Huwarghhhhhhhh, xnakkkkkk
Gigi ni elok agi lar, bkn rosak pon...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...