Monday, July 4, 2011

MoNDay BLueS....


Dialog di satu ptg Senin.


Aku : Arini xdpt nak hapdet blog ni sbb sakit tekak...

Korang : Apa kaitan sakit tekak ngan menulis [sah2 guna tgn]...tp yg ni bkn hapdet ker?

Aku : Ye la ble tekak da sakit, mood pon swing & jari pon kaku & kelu [keluuu??]

Aku : ...logik tak alasan ni....*sambil cari btg mancis nak tongkat kelopak mata*

Aku : ...senaunya malas & moody sket arini, mayb peknen kot.....oppppssss

Aku : ...bulan nak ngambang kot, hahahaha.


Shikin JD : Jadual ujung minggu aku padat ngan bbrp xtvt *sgt la khenn*, dijemput ke sana ke sini *fefiling retis*, hikhikhik....tgu next N3 *matiler janji pelesu*. Itamrazali, ko hengat ko sorang je ada karya agong??? Larikkkkkkkkkkkkkk....


4 comments:

Lan LoloQ said...

just another manis monday..wish you were sunday.....huhuhu bles manjang di hari2 senin yang berbahagia nih....

Shikin JD said...

Thanks,
Aakk jarang Monday Blues ni Shaz,

Slalu semangat je kecuali cam wiken tu penat sgt travel long distance ker [kalo camtu berari2 bluesnye, hehehe]

*muah muah*

azahrohaizah said...

Kikin

kan ku nanti kan 'karya Hagong' mu it

dengan penuh sabar..hehehehhe


*dezuzzz dezuzzzz tomoy kikin

Shikin JD said...

Zazah,

Tgu pas baik nemam yer *janji pelesu* hikhikhik...

*flying kick gak la cam Tam*
[matiler xde identiti]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...