Sunday, January 11, 2009

RinDu BaKaTnYa.....


Rindu...mana dia???





(Memori Bahagia-semasa concert AF3)



(Tiada Lagi Kidungmu-concert AF3)



(Anak-concert AF3)

~hentikan dulu volume Syahdu di sebelah kanan blog ini >>>>>>>>>>
....utk mendgr youtube ini
~

Lirik lagu : AKU JUGA IYA
[link lagu ni]

Kamu sedang kecewa
Aku juga...iya
Dia telah tinggalkan kamu
Aku juga...iya

Nasib kita serupa
Mangsa noda cinta
Lelaki dan wanita sama
Sering sakit menyakiti

Korus:
Tapi tak mengapa
Aku bisa menemani mu
Di saat-saat seperti ini
Aku tahu kemahuanmu
kesetiaan dan kebahagiaan
(ulang 2 kali)

Aku mahu dampingi kamu
Kamu bilang...iya
Aku mahu cintai kamu
Kamu bilang...iya

Pararap...pararap...pararap...pararap

(Ulang korus)

Ayu kita mulai menyatu
Selagi sering memerlukan
Biarkan kisah lama berlalu
Kita bikin cerita baru

~lyric credit to : Star@Nubies@JU~

Shikin JD : yg aku maksudkan, lelaki yg bermain gitar itu...antara penyanyi lelaki yg aku minati yg mempunyai suara jantan yg sedap dihalwa telinga. Sayang bakatnya dinafikan, tapi mungkin belum rezeki lagi atau ditempat lain.

Berita baik spt yg aku baca di media bhw dia sdg dlm proses utk merakam album ke2 dimana dia mencipta lagu utk album tersebut.

To Felix Bin Agus...good luck.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...