Thursday, January 1, 2009

HePi NeW yEaR 2009 : AzAm

(p/s..abaikan gelas champagne tu,
aku kemalasan nak mencari pix yg sesuai, huhu)

Selamat Tahun Baru 2009. Tinggal sudah tahun 2008. Selalu org bile bercite ttg tahun baru mesti tidak tinggal dgn azam. Ada yg bertanya samada azam da tertunai atau tak.

Tapi aku tak bape ske cite pasal azam2 ni. Kalo nak berubah tak perlu tgu sehingga ke tahun baru, kite kena berubah immediately masa kite fikir mahukan sesuatu perubahan.


Setahu aku, aku jarang berazam bile mula tahun baru & rasanya mmg tak tau samada ada azam tahun baru atau tak, pelik kan? Mmg kenyataan. Sbb bile aku nak melakukan sesuatu perubahan atau inginkan sesuatu aku akan mula berusaha di saat aku mula memikirkannya.

Tapi tak de la nak kata setiap apa yg aku idamkan tu tercapai, kite kan manusia biasa, apa2 pun jika tak dimakbulkan oleh Allah maka tak menjadi la. Tapi kite kena sentiasa meneruskan azam kite tu.


So disini aku ingin mendoakan agar segala azam2 kamu akan termakbul & tertunai. Jika belum tiba masanya jgn perbaharuinya tapi memperbaiki usaha kamu tu. Ingatan ini utk ku juga.


SELAMAT TAHUN BARU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...