Sunday, June 5, 2011

AFiF da PuLaNg Ke KoLej.....


Anak tunggal ku da pulang semula ke kolej. Maka berulang semula episod2 sunyi ku....hmmmm. Aku sempat antar dia naik bas tadi di Hentian Duta. Dia naik bas jam 3.30pm.



Aku terkilan xdpt nak bekalkan dia makanan sbb tak cukup masa & kepenatan. Aku igt nak bekalkan dia serunding daging. Ye la nak masak tu mmg makan masa yg panjang sket. Tp aku sempat beli sket serunding daging utknya.


Aku hanya sempat masak utk masakan biasa kat uma jer
(lupa nak amek gambar) & aku ada bawak dia gi shopping beli kasut sbb kasutnya da rosak sket. Sambil tu aku bawak dia gi makan kat Pizza Hut.


Tgk tu sempat agi bersms sambil makan


Thai Spicy Pizza


Tripple Platter BBQ
(yummy tp Masala Spring Roll tu masalah sket, a bit salty)




Sepatutnya 4/6/2011 aku ada 2 wedding invitations. 1 tu anak angkat aku E'raz Fadli@Along di Kelantan & 1 agi anak kpd cousin ku kat Gopeng. Kedua2nya terpaksa aku batalkan sbb masalah yg xdpt nak dielak.



Kenduri E'raz sbb xde kwn nak gi & aku terlambat amek cuti (boss aku lak cuti gak) & cousin ku w/p disediakan ngan bas persiaran utk sedara mara yg kat KL ni tapi aku ttp xdpt nak gi sbb Afif blk KL. Takkan aku nak tinggalkan dia sorang2 atau kalo kami gi pon tentu dia kepenatan nanti.




Shikin JD : Walau camne pon aku ttp bersyukur sbb dpt gak lepaskan kerinduan pdnya w/p sekadar 2 ari aje, syukur alhamdulillah.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...