Thursday, June 2, 2011

Eeeeeeee GeliNyerrrrrrrrrr.....


Aku ni kdg2 pelik sket....kdg2 aku geli kat something yg tak logik, hehehe. Ada banyak mende yg aku geli tp kali ni aku cite salah satu dari perkara yg aku geli sgt....


Salah satu contoh, aku ni geli tgk lampu keta yg banyak lubang2 bulat. Tentu kowang tak paham apa maksud aku kan? Tgk contoh kat pix bawah ni....



Nampak tak? Ok, kalo tak nampak, aku tunjuk pix yg lebih jelas....



Kan ke sama cam larva yg melekat kat tuttttttt cam kat bawah ni???



So, kalo aku terfollow keta yg ada lampu camtu waktu malam mmg leh wat aku cam nak putus nyawa & kegelian yg teramat & aku mmg tak dpt nak atasi problem tu.




So, sebaik2 mgkn kalo aku kat blakang keta yg ada lampu blakang camtu aku cuba elakkan dari memollow, memandang tepat atau gi kat lane lain....leh camtu????





2 comments:

azah_rohaizah said...

errrrkkkk kita pun geli gak kat binatang yang meremut2 banyak,..macam ulat ker..cacing ker...

tapi tu gambar breast kan?..apasal leh ada larva ehh..kok ye pun kena kanser, memburuk tak kan xjaga sampai ada larva hinggap lak..

ermm rasa nak jer tolong cungkil larva tuh...seronok siut macam nak meleleh air liur...ahark

polok2 dan ciyum dier..

Shikin JD said...

A'aa kan geli sgt...eeeeee

Tu mmg breast...dari email yg i dpt berthn2 dulu ulat tu leh dok bersarang kat situ sbb dia kai bra yg xbercuci pas beli...[wallahualam betol ke tak cite ni]

Nmpk tu pala ulat tu kecik je tapi bdn yg kat dlm tu bsr...

Pernah tgk video pala sorang pompan ompteh yg ada ulat gak, pala dia asyik gatal je, dia baru blk dari keje kat outstation kot...pastu dia gi jumpa Dr. nmpk ada cam bisul, pastu Dr. korek tgk ada larva, mula2 kuar pala kecik, ble tarik sampai abes komain besor agi ulat tu, geli i tgk...

*polok2 gomol2 cam wrestler, leh?*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...